Υγιεινοί συνδυασμοί με ΠΤΙ-ΜΠΕΡ (No3)
Ιούλ04

Υγιεινοί συνδυασμοί με ΠΤΙ-ΜΠΕΡ (No3)

Milkshake με μπανάνα, γάλα, πτι-μπερ με βρώμη & λεμόνι, κανέλα & τριμμένα φουντούκια Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, ένα από τα 3 μακροθρεπτικά συστατικά της διατροφής μας που αντιπροσωπεύει την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Αποτελεί ιδανική λύση για πολυάσχολα άτομα και αθλητές καθώς προσδίδει άμεσα ενέργεια στους μύες και στον εγκέφαλο. Ένα snack υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες πριν την άσκηση...

Read More
Καναπεδάκια με ‘Cream Crackers’ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σίτου και γαρίδες
Ιούλ04

Καναπεδάκια με ‘Cream Crackers’ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σίτου και γαρίδες

Γευστικά καναπεδάκια με τα αγαπημένα ‘Cream Crackers’ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σίτου και γαρίδες ΥΛΙΚΑ ‘Cream Crackers’ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σίτου (10-12 crackers από 1 πακέτο 140γρ.) 350-400 γρ. έτοιμο χούμους 10-12 λεπτές λωρίδες αγγούρι Ξύσμα από λάιμ Για τις γαρίδες 10-12 γαρίδες (καθαρισμένες και προβρασμένες) Ελαιόλαδο ½ ποτήρι λευκό κρασί Φρέσκο θυμάρι Κάρι Αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ Ετοιμάζουμε πρώτα...

Read More