4+1 διατροφικοί συνδυασμοί με CREAM CRACKERS

4-1-diatrofikoi-syndyasmoi-cream-crackers

Αν πεινάτε και θέλετε ένα ανάλαφρο σνακ, σας προτείνουμε μερικούς γευστικούς συνδυασμούς με CREAM CRACKERS

Δείτε τους διατροφικούς συνδυασμούς με CREAM CRACKERS:

  1. Κάνεις δίαιτα, είσαι στο γραφείο και πεινάς; Ιδανική επιλογή αποτελούν τα cream crackers σίκαλης συνδυασμένα με ανθότυρο και αγγούρι. Σνακ που περιέχει λιγότερες από 100 kcal, ενώ οι φυτικές ίνες των cream crackers σίκαλης σε συνδυασμό με τις πρωτεΐνες του τυριού θα σας χορτάσουν για αρκετή ώρα και θα σας κρατήσουν μακριά από άλλες παχυντικές τροφές.
  2. Αν αναρωτιέσαι ποιο είναι το ιδανικό σνακ για μετά τη γυμναστική, η απάντηση είναι τα cream crackers σίκαλης συνδυασμένα με φιλέτο γαλοπούλας βραστής: εφοδιάζουν τον οργανισμό με «καλούς» υδατάνθρακες και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, βελτιώνοντας τα επίπεδα του μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου, την ανακατασκευή των μυϊκών ινών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειάς τους.
  3. Αν νιώθεις ατονία, κόπωση και έχεις έντονη επιθυμία για γλυκό, η πιο υγιεινή επιλογή είναι τα cream crackers σίκαλης συνδυασμένα με ταχίνι, μέλι και κανέλα, μιας και το αυξημένο περιεχόμενό τους σε «καλούς» υδατάνθρακες αναπληρώνει άμεσα τις αποθήκες γλυκόζης και δίνει γρήγορη ενέργεια στον οργανισμό. Επιπλέον, τα cream crackers σίκαλης συνδυασμένα με ταχίνι, μέλι είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ω-3 λιπαρά που τονώνουν τη λειτουργία των νευρικών κυττάρων και ενισχύουν την πνευματική διαύγεια και μνήμη.
  4. Γύρισες κουρασμένος από δουλειά και θέλεις κάτι γρήγορο, νόστιμο και ελαφρύ για βραδινό; Τα cream crackers συνδυασμένα με φέτα, ελιές, ντομάτα και ρίγανη, αποτελούν ένα ελαφρύ γεύμα πλήρες σε θρεπτικά συστατικά: οι πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας από το τυρί και οι σύνθετοι υδατάνθρακες από τα cream crackers σου δίνουν άμεσα ενέργεια και σε χορταίνουν. Η ντομάτα και οι ελιές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες (λυκοπένιο, ολευρωπαΐνη), που έχουν ευεργετική δράση τόσο στη λειτουργία της καρδιάς όσο και στην πρόληψη του καρκίνου.
  5. Θες ένα ελαφρύ βραδινό που θα σε χορτάσει και θα σε αδυνατίσει; Μία πολύ καλή εναλλακτική είναι cream crackers συνδυασμένα με γιαούρτι, που παρέχουν στον οργανισμό ταυτόχρονα ασβέστιο, βιταμίνη D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που συμμετέχουν στη μειωμένη αποθήκευση λίπους στα λιποκύτταρα και στην ενίσχυση του μεταβολισμού αντίστοιχα.

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
tria.ale7 @ gmail.com

Author: Care24.gr

Share This Post On