Κριθαροκουλούρα mini με τοματίνια, ανθότυρο, κάπαρη και ελαιόλαδο

Καλοκαιρινό, δροσερό και υγιεινό σνακ για όλες τις ώρες, με τοματίνια ανθότυρο κάπαρη και ελαιόλαδο. Τόσο απλά και νόστιμα.

Τι θα χρειαστείτε: mini Κριθαροκουλούρα ‘το Μάννα’ Ν.Τσατσαρωνάκης , τοματίνια, ανθότυρο, κάπαρη και ελαιόλαδο.

Εκτέλεση :

  • Βάζουμε στο πιάτο μας μια mini κριθαροκουλούρα ‘το Μάννα’ Ν.Τσατσαρωνάκης
  • Κόβουμε τα τοματίνια στα τέσσερα και τα βάζουμε πάνω στη mini κρυθαροκουλούρα
  • Βάζουμε 30 γρ. ανθότυρο
  • 1 κ.γ. κάπαρη
  • Ραντίζουμε με αλάτι και ελαιόλαδο
  • Σερβίρουμε !!

Εύκολο γεύμα, θαύμα της μεσογειακής διατροφής γιατί :

Η Κριθαροκουλούρα περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος B οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος όπως επίσης και φυτικές ίνες, πολύτιμες για τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου.

Ανθότυρο: Μια μερίδα τυρί 30 γραμμαρίων περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο και πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας όπως επίσης και επαρκή ποσότητα βιταμίνης D,βιταμίνες Α και Β12.

Το ελαιόλαδο από την άλλη έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά, σε λιποδιαλυτές βιταμίνες και σε αντιοξειδωτικά συστατικά.

Η κάπαρη είναι εξαιρετικά πλούσια πηγή ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, νατρίου και ψευδαργύρου .Επιπλέον, οι σπόροι της περιέχουν λιπαρά οξέα, ωφέλιμα και ευεργετικά για τον οργανισμό μας.

Τοματίνια: εξαιρετική πηγή βιταμινών Α,C, Ε και Κ, Καλίου και Μαγγανίου. Επίσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6,φολικό,μαγνήσιο,φώσφορο, χαλκό και β-καροτένιο ενώ διαθέτουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση η οποία οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε λυκοπένη.

Author: Care24.gr

Share This Post On