Συνδυάστε φρυγανιές με β γλυκάνη, καπνιστό σολομό, λεμόνι και πιπέρι

tip-diatrofikos-syndyasmos-fryganies-papadopoulou-ian17-tip1

Ο σολομός, πλούσιος σε ω3-λιπαρα οξέα απαραίτητα για την καλή υγεία της καρδιάς, σε συνδυασμό με φρυγανιές με β-γλυκάνη η οποία μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα αποτελούν ιδανικό διατροφικό συνδυασμό για όλες τις ώρες της ημέρας.

Κάθε μερίδα έξι φρυγανιών με κριθάρι, βρώμη και β-γλυκάνη, παρέχει 1g β-γλυκάνης. Τα ευεργετικά αποτελέσματα εξασφαλίζονται με την ημερήσια πρόσληψη 3 g β-γλυκάνης από βρώμη, πίτυρα βρώμης, κριθάρι, πίτυρα κριθαριού ή από μείγματα των εν λόγω β γλυκάνων, σε συνδυασμό με μια ποικίλη, ισορροπημένη διατροφή και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

ΕΧΤΡΑ ΤIP : Προσθέστε λεμόνι, πλούσιο σε αντιοξειδωτική βιταμίνη C και πιπέρι που ενισχύει το μεταβολισμό.

Author: Care24.gr

Share This Post On